fredag 6. september 2013

Sommerlue med hodeskalle-marius, knapper og hjertefrukt

Sommerlue til lillebror
Strikket etter eget hode med mønster funnet på nett. Visstnok et modifisert Marius-mønster.

Det mørkeblå garnet har jeg fått fra en venninne uten at jeg vet annet enn at det er ull. 
Det blå/hvit-melerte er ullgarn fra Europris.

Ønsker meg et "hode" jeg kan bruke når jeg skal ta bilde av luer og pannebånd og slikt. Noen tips?


Endelig orden i knappene!
Kjøpte meg en boks til å ha alle knappene som lå rundtomkring. 
Det kommer jo ofte ekstraknapper med nye klær, og disse har jeg tatt vare på i mange år. 
I tillegg har jeg klippet av knapper noen ganger når jeg har kastet klær.
 Og så fant jeg noen smålås med og uten nøkler samt noen perler og paljetter som 
også har vært ekstrautstyr til klær en gang i tida.

Det eneste dumme med denne boksen er at lokket er "høyt", 
slik at knappene får flyte fritt om boksen velter...

Med litt godvilje kan en si at en ser et hjerte i nektarinen
Er kanskje litt opphengt i hjerter og det å dokumentere de? Men de er jo veldig søte :D



Ingen kommentarer: