fredag 7. september 2012

Ukens matpakker

Mandag:
Urterundstykke med kjøttpålegg og et eple

Tirsdag: 
Grovt rundstykke med kaviar og majones, frokostblanding med tørkede bær og agurk til snacks.  


Onsdag:
Etter bestilling ble det en skive kaviar, en skive leverpostei, litt sylteagurk og noe tørket frukt.


Torsdag:
En skive med kaviar og majones har fått følge av rosiner, tørkede aprikoser og mini-grissini med tomat og basilikum, fullkornskjeks og gulrotstaver.


Fredag:
Under gulrotstavene er en skive med spekeskinke og majones. Under fullkornkjeksene er en liten boks med litt frokostblanding og noen rosiner.


 Ha en fantastisk helg!




4 kommentarer:

Fabelaktig sa...

Hei *smile*
Takk for kosleig kommentar på mitt Nib bidrag. Du er fab!

Kan du smøre matpakke til meg også *blunke*

Happy fredag og helg til deg :)
Ikveld er vi buden på middag hos ett vennepar og jeg gleder meg. Middag med venner er så koselig!
-smil&klem

Kine sa...

Fine matpakker :D

Unknown sa...

Hei på deg!

Tusen takk for at du kommenterer, det gjør dagen min fabelaktig :D

Happy helg til deg, håper den er og blir super.

Smil og klem tilbake

Unknown sa...

Tusen takk, Kine! Så fint at du skriver det her, digger kommentarer!

Og - flotte matpakker du lager. Håper noen en gang larer en sånn til meg :D