tirsdag 20. august 2013

Bokbind. Elastisk fantastisk!

Bokbind er for ange foreldre noe herk og en utfordring for humør og tålmodighet. Derfor vil jeg ta fram disse elastiske bokbindene jeg skrev om for et år siden, de er helt geniale :D


Snuppi la selv bokbind på disse bøkene. Unnagjort på få minutter med elastisk bokbind og stive permer.

Hittil har det bare vært myke permer på bøkene til Snuppi og de funker ikke med elastiske bokbind.
Så da har jeg vekslet mellom ulike plast- og papirkvaliteter tidligere.

Lykkelig er jeg fordi Snuppi i år kom hjem med TRE bøker med stiv perm. Jippi!


Så håper vi bare at disse fra Skolefrukt er så bra at de kan gjenbrukes :D

2 kommentarer:

Ugla sa...

Kult. Må huske å kjøpe noen slike til neste år. Eller det kommer vel noen nye bøker etter jul også.

Fabelaktig sa...

Visste ikke at det fantes jeg, men såå kult!


-Maiaklem