søndag 3. juli 2011

Noas Ark

Etter tips fra Helen stakk jeg i går til byen og kikket etter pepperkakeformer i settet Noas Ark. Etter noen runder med kikking samt hjelp fra gutten på jobb, fant jeg denne. Den var utrolig liten, men sååå søt :)

Eska er ca 8 x 11 cm stor og figuran 3-4 cm stor.



Typisk nok, siden det er sommer og søndag og alt, fant jo 6-åingen ut at en ikke kunne sove lenger enn til halv åtte. Så, klokka ni var jeg våken nok til å ta bilde av temperaturmåleren. Etter stort sett pissvær, med noen unntak i juni, var dette veldig velkomment :) Tar gjerne mer sånt!

2 kommentarer:

Toril sa...

Så artig med Noas Ark-former! Forøvrig kjent fenomen med tidlige søndagsmorgner. Nå er det skoleferie, og heldigvis har skolebarna skjønt at det er helt topp å snu døgnet, så nå våkner ingen før 9.00! Du har jo snart skolejente, så bare vent og vær tålmodig... ;-)

Unknown sa...

Synes jeg også! Er ikke helt sikker på hvorfor, kanskje noe med det å ta vare på hverandre og førge for etterkommere...

Legger til disse blant former som kan leies, om du trenger former til å lage kjeks, kaker osv enten i bhg eller ellers :) Se også Alternativ bruk av pepperkakeformer.

Og- her i Sverige var jeg innom et svært varehus - og kom ut med et lite sett pepperkakeformer. That`s it. Pittersmåe sommerfugler. Noe til shopper!

Blogger dem når jeg får tilgang til mobilkameraet :)