tirsdag 8. januar 2013

Lykkeboksen er tatt i bruk!

Husker du boksen for å ta vare på minner?

De første lappene og minnene er i box :D Her er det bare å fylle på med gode minner,
ting som gjør oss glad og ta frem til nyttår.
Eller når en trenger å huske det gode som tross alt er skjedd i løpet av året :DD

Det ar blitt litt mye ugler i det siste. Først en boks med ugler,
så et forsøk på  å lage en ugle i en elegantform (den i midten(!))...
Og til slutt ugler i mer "normal" form...

Har også vært på salg i dag... Panduro og 70%... Litt skummelt ;)
Begrenset meg litt, veldig flink!

*Klappe meg på skuldra*

Da jeg bodde i Asker (2001-2003ish) skulle jeg på karneval og måtte ha en prinsessekappe.
Så klart! Så da sydde jeg en. Uten mønster. Bare på ært ;)

 Den er nå gått videre til arvingen :D


Ingen kommentarer: