lørdag 25. desember 2010

Mitt første "geriljabroderi"

God jul til deg!

Work in progress

Bilde tjyva fra eieren av broderiet ;)


Min gode venninne Nansy har mange gode kvaliteter, blandt annet et velutvikla bullshit-filter som kun kommenteres som på bildet. Hadde det kjempemorsomt da jeg broderte dette, og mange av de gode gamle broderistene var helt sjokkert over at det gikk an å brodere noe slikt. Men de synes jo at mønsteret var fint :) Har fått forklart poenget til de som lurte, og da var det liksom greit nok, selv om mange steiler over konseptet med å ha pene broderi og ikkelikesåpene budskap :)

At jeg har brukt årgangsgarn og ulike farger her og der gjør det ekstra spesielt og miljøvennlig :)))

Og det at jeg finner bildet på Facebook-profilen hennes samme dag som hun fikk bildet tyder vel bra.

Broderer du?

Juleklem fra meg!

2 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Ha,ha,ha kult broderi :)
Hær har vi feira julaften
med 7 tilbords
og reste spising idag
med 14 til bords :)
Æ trur ikke vi
træng og et i morra ;)
Ønske dæ og dine
ei fortsatt God Jul.
Juleklæm fra mæ :)

Nansy sa...

E blei så kjæmpeglad førr den presangen! :D Tusen takk igjen :)