tirsdag 27. juli 2010

Mummi og Pippi pepperkakeformer...

Mine første Mummi-former
Ellos selger også pepperkakeformer(!)
Jada, vet jeg ikke burde kjøpe pepperkakeformer når jeg ønsker meg slikt til bursdagen, men ble så inspirert og kjøpte sammen med en venninne, og og og, disse står ikke på ønskelista likevel :) Og så var de så søte...
Hattifnattene og venner er på tur i hus!


Gleder meg til å lage Hattifnatter!
Da jeg var inne og lette etter bilde til Pippi-formene, så jeg dette Mummi-huset med morsomme former. Kanskje det blir litt over-kill å ønske seg dette... Men jeg gjør det likevel :) Det var så aaarti :)))

3 kommentarer:

Unknown sa...

Og så venter jeg på noen former fra Kardemommeby. Fikk melding fra Helen, som var der nettopp, om at de hadde former for Tobias-tårnet, trikken og løven. Gleder meg til å se dem :)

Mari sa...

Åh, vil også ha Pippi-former!!!

Unknown sa...

Pippiformer får du tak i bl.a. i nettbutikken Helti100.no :)