søndag 10. mars 2013

En ufo ferdig med svigermors hjelp

Skjørtet ble ferdig i 2009... Toppen nå. Ting tar tid :D

Helt utrolig, egentlig, hvor drøyt et strikkeplagg kan være. Snuppi har brukt skjøret i vel tre år (se første bilde av skjørtet her) og det er bare strikket i midjen som er justert. Kanskje blir det strikket eller heklet på litt i lengden nå, siden hun har ny topp. Og det er jo naturlig at småfolket vokser.

Toppen begynte jeg på i 2009/2010 en gang og kom vel kanskje 10 cm på vei, før jeg ble lei. 
Ribbestrikk er absolutt ikke noe for meg.

Så tok jeg mot til meg og spurte om svigermor kunne hjelpe. Og som den fantastiske strikkemaskinen hun er, tok hun utfordringen på strak arm og gjorde toppen ferdig under VM, for da måtte hun likevel ha noe å gjøre mens TV'n sto på. Fantastisk. Besteste svigermor Eli.

Ble inspirert til å gjøre ferdig et prosjekt selv, det kommer på bloggen etterhvert :D

(Klokkereim her)

Ingen kommentarer: