søndag 17. juni 2012

Blått fjærsmykke på ønskelista

Kjole 765577 Stærk Blå
Bildet er sakset fra Zizzi.dk
Noen tips til hvor jeg kan finne det? Og blåe sko. Hvorfor har jeg plutselig fått dilla på blått? Lurer jeg også på! Det er ikke en farge jeg har mye av i klesveien, men den skal jo likevel være kledelig, og går ofte godt til min favorittfarge, som er rød.

Ikke ofte jeg spør om tips her på bloggen og jeg er derfor utrolig spent på om jeg kommer til å få noe respons... 

Ellers er det flyshow i byen i helga, noe som virkelig bråååker! Tenk at det skal være nødvendig å bråke så mye, så lenge? Unødvendig, spør du meg. På den andre siden har det jo vært vanittig mye folk på showet og mye dekning i pressen, så da har man jo fått aktivisert både pressen og ulike frivillige organisasjoner. Og hadde noen sjekket parkeringer har det nok fått fylt opp statskassa ganske godt.

Jaja, kanskje man bare skal slutte og syte og bare stikke ut en tur? Sikkert ikke dumt.

God søndag - og tips gjerne om blåe smykker og sko...

Ingen kommentarer: