lørdag 26. november 2011

Skooo


Skoene mine er så pene,
Jeg har dem nederst på benet,
Helt nede ved roten,
På det det de voksne kaller foten.
De er som de skal være
Og det glinser veldig vakkert i overlæret
På beina har man sko,
Ja jeg har faktisk to.

(refreng)
Sko (8x)

Sko kan man bruke til mye,
Helt fra de er nye.
Man kan løpe, gå og snike,
Ingen sko er like.
Noen sko er lange,
Andre sko er altfor trange.
Derfor er det veldig viktig kan du tro,
Å kjøpe seg riktige sko.

(refreng)

Noen folk er barbeinte og
Det er de som ikke har noen sko på
Det kan jo være greit for noen
Men jeg for min del kan ikke unnvære skoen
Og såfinnes en gruppe til forresten,
Alle de som bare raver rundt i sokkelesten
Og de har det jo selvfølgelig greit
Men de mangler no
De har jo ikke sko

Sko (41x)

Teksten kommer fra sangen Sko av Bare Egil Band. Veldig søt og psykedelisk! Ser du linken til sangen?

Formen er en "gave" fra bladet Kamille.

Ingen kommentarer: