lørdag 1. juni 2013

Uken som er gått

Typisk når de er mye synging og konserter tar jeg i for mye og kroppen sier ifra.
Denne gang fikk jeg konstatert betennelse i strupen og syngeforbud i noen dager.
Syngeforbud rett før konsert er ikke enkelt å få til, men man må jo prøve :)

Snuppi fikk i oppgave i andreklassen å skrive om en artist eller sang hun likte.
Hun valgte Senjahopen og sangen Bråtebrann. Herlige, flinke Snuppi :D
Senjahopen kommer og skal holde konsert i ei bygd nær oss og Snuppi vil jo selvfølgelig være med,
men det er 15-årsgrense, så det blir jo værre... Neste gang!

Etter fire måneder i arbeidspraksis var jeg ferdig og i avskjedspresang fikk jeg dette smykket. Er det ikke fint?

En annen ting jeg møter utfordring med daglig er slim.
Så denne opptegnelsen et sted og har lett etter den siden.
Nå legger jeg den inn her og prøver å finne ut om dette kan hjelpe meg :D

Kjenner jeg noen flere med bronkiektasier?



Pappa er 75 år i dag! Han og mamma er på besøk hos mammas søster og de skal visst ikke feire.
Min kjære bror og jeg har planer om en overraskelse når vi møtes i sommer - det ser jeg frem til.

Gratulerer med dagen kjære pappa!



I dag skal vi i konfirmasjon. 
Gleder meg! 

Vi har hatt knallvær nå i mange dager og lurer selvfølgelig på 
hvordan det blir med selskap og så mange plussgrader, 
vi er jo vant med en middeltemeratur 
mellom 7 og 10 på sommeren, og det er nå godt over 20!

Men i glade og gode selskap blir det meste hyggelig :D

Gratulerer med dagen Birgitte!

Ingen kommentarer: