fredag 21. juni 2013

Siste matpakkeinspirasjon før sommerferien

Brødskive med brunost, plommer og blåbær til snækks.

Pølsebrød med biter av hamburger, paprika, sylteagurk og tomat,
plommer og nøtteblanding på sidene og paprikaroser til pynt.

Pølsebrød med sammenrullet salami og rød og gul paprika, nøtteblanding og kanelepler.

I dag er det avslutning på skolen og dermed nugatti på skivene!
Et halvt kaneleple pluss kaneleplebiter med rosiner til pynt i boksene.
3/4 fersken, noen kjeks og en pakke juice.

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Skulle ønske det der var min matpakke! Sååå fin!

Jeg må takke deg for maaange fine kommentarer. Jeg leser alle, alle og det mange, mange ganger! Dessverre strekker ikke tiden min til lenger. Skulle gjerne besøkt bloggen din hver eneste dag, men dessverre. Istedet nyter jeg og koser meg her inne de gangene jeg kan.

Ønsker deg en strålende helg.
Vi har nada planer og jeg elsker, elsker det!

xoxo
Maia