torsdag 27. juni 2013

Heklede kosetøfler og pannebånd til verandabruk


Jeg fikk masse garn (se siste bilde i posten) fra ei god venninne som skal flytte fra byen. 
Som takk har jeg heklet litt småting til henne. Fant ikke oppskrift, så jeg bare heklet noe. 
Får håpe de passer :D


Jeg begynte på St. Hansaften i bilen på tur til hytta og grilling. 
Etter endel prøving og feiling ble det ganske bra. Er blitt rutinert på opprekking nå!
Planen er at mottaker, som er lærer, skal kunne sitte på sin nye veranda utover høsten med rødpenna i ene hånda og rødvinen i andre og være varm i begge ender ;)



Har ikke vært borti garnet før, men her er en huskelapp til meg selv.


Se alt garnet jeg fikk! Ganske heldig, må jeg si. Tusen takk Michèle! 
Her er det bare å hente frem kreativitet og inspirasjon og sette igang.


Ingen kommentarer: