onsdag 26. juni 2013

Evighetsprosjekt type hippie/bohem

Inspirasjon til venstre, min utgave til høyre.
Alt om Håndarbeide Strikkemagasin nr. 05/13.

Her er bilde av vesten jeg hekler. Den er blitt kraftig nedprioritert de siste ukene, 
plutselig får jeg inspirasjon til andre prosjekter jeg bare MÅ prøve. 
Eller jeg blir inspirert til å lage en gave til noen... 
Gavene blir sikkert lagt ut her etterhvert som de blir gitt bort. 
Små prosjekter vinner visst alltid over de større, og de lette vinner over de kompliserte. 
Er visst egentlig ganske lat. Men sliter med å se på tv uten å fikle med tråder. 
Jaja, kanskje ikke verdens største last :D

Ellers er det sommerferie sammen med Snuppi, vi har lite planer og koser oss masse. 
Satser på fine soldager og å bruke hagen som spiseplass etterhvert.

Ingen kommentarer: