tirsdag 12. februar 2013

Interiørblogg?

Avinstallerer piggtrådhals med te, chili og fersk ingefær

Lysfontene, fruktfat eller installasjon? I mangel av krushunder måtte frukten til pers!
Fant en utfordring hos herlige Fabelaktig med lysbrett, så jeg fikk lagt inn linken nå. 
Synes lysbrettet mitt ble utrolig fint :D
Batterilys siden jeg hr astma og er usikker på lysene jeg har i hus. Frukt og grønt fordi jeg liker det :D

Noen interiørblogg blir nok dette aldri, men jeg kan avsløre at jeg kan ta bilder i ulikt lys
 OG reparere kontorstolen. Så det!

Og så en stor hemmelighet: Om du dynger ned pølser i grønnsaker blir de nesten gode og sunne :D

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Hei på deg,
så koselig at du deltok på min forrige utfordring. Blir så glad! Jeg rakk aldri å legge igjen ett spor her, før jeg trakk en vinner, men jeg var inne og tittet altså :)

Kanskje du vil prøve deg på denne månedens utfordring på Fabelaktig?
http://www.fabelaktive.com/2013/03/manedens-utfordring-drmmereisemal.html

Ønsker deg en fabelaktig lørdagskveld!
klemklem