mandag 21. januar 2013

Morgenkos, kreativ frokost og tegneserie-lunsj?

En brødskive kan bli til tre delfiner. Druer skaper stemning? Rosa!

Lunsj kan være litt tricky å få til... Bilde fra serien Radio Gaga som går i bladet Pondus.

Snuppi var strålende fornøyd med å få sånn frokost i dag. Med smoothie til. 
Vanligvis er det en skive eller et knekkebrød på tvers nedover halsen før en løper ut døra. 
Eller var det sånn det var hos de andre? Vi er iallefall ikke bortskjemt med for mye tid på morgenen, og Snuppi er som barn flest - e e e e l s k e r å trekke ut tida.

Ukens matpakker kommer som vanlig på fredagen. 
Litt ekstra over mandagsmatpakken siden jeg våknet før fuglene fes i dag... 
Før den tid blir det litt vårrengjøring og oppussing på bloggen. 


Har du vårrengjøring på planen i år?


Stod opp for tidlig og fikk startet helgevasken. Ferdig før sju. For tidlig i uka? Absolutt ikke! 
Hushjelpa har vært opptatt med rosablogging ;) Eller noe. Har ikke vært her iallefall.


Ha en superdeilig start på uka!

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Med sånne brødskiver hadde selv jeg spist, jeg er nemlig ikke så glad i brød *fnis*

Fineste mandagen ønskes deg!
Jeg starter uken med masse alenetid, da mannen er bortreist - deilig! Bare masse kos med meg og Nala.

klem