tirsdag 1. januar 2013

Kort sammenrasking av 2012 i blogginnlegg

Hoisann! Usannsynlig heftig  gå tilbake og se på alle innlegg jeg har hatt på bloggen i år. Fra å starte med kreative matpakker fra januar til april, ble det i mai reklamert for AjVe og konsertene i Buttelfly-serien. Det vil si, vi startet i Bodø, var innom Valnesfjord og avsluttet i Gildeskål. Matpakkene fikk også sin plass og et innkjøp av flere utstikkere og silikonformer.



Juni ble virkelig variert, med innhold som gikk på matpakker, mer konsertinfo, og jeg begynte å snakke om turer jeg gikk i marka for å bedre helsa. Fortvilelse over dårlig sommer (som jeg ennå venter på), en akutt tannlegetime og siste matpakker før sommerferien.

Juli snakket jeg mer om sommer og turer i naturen.



August kom med skolestart og flere kreative matpakker samt tips til å spare tid i matpakkelaginga OG testing av nye matbokser. Turer ble gått, jeg jobbet frivillig for NMFU, var på Familieparken med hele familien. AjVe støttet Leah-aksjonen med en minikonsert i forbindelse med et veldedighetsarrangement  og middagstips ble introdusert.

September inneholdt årets Give Away og en hel masse middagstips, to nye former, masse matpakker og det ble Bakt! Virkelig! En bok om utkledning av pepperkaker ble skrevet om, jeg var på konsert, hadde opptelling av peperkakeformer og jeg kjørte i noen timer for å hente et tegningsarkiv til å ha alle pepperkakeformene i :D. Honda Folkevogn ble påbegynt, det samme ble Wordfeud og Instagram.



I oktober ble det i tillegg til flere matpakketips og middagstips brev hjem fra skolen, refleks, Thorbjørn Egner-forestilling med Snuppis kor, Rosa Sløyfe, masse tanker og nye former og SKUMLE matbokser og pepperkakeformer i arbeid i forbindelse med Halloween. Og årets mest leste innlegg handlet om DIY julekrybbe!

I november ble det plass til hverdag, kaffe, julesanger, Flymuseum, whisky adventskalender og informasjon om brannfaren i forbindelse med jul og levende lys mm. Jeg hadde et lengre innlegg om hvor man kan få tak i pepperkakeformer og hva slags former en kan finne rundt-omkring. Hverdagsmatpakker, middag, to adventskalendere og kortur med AjVe til Oslo!



Desember ble fylt av Regler for langtidssyke med sykdommer som ikke vises på utsiden, naturligvis masse om pepperkakeformer, matpakker uten stress, seminar og konsert med AjVe i Oslo, glutenfrie pepperkaker som ble bakt og tatt med til Oslo og omvendt adventskalender. Jeg kom over en artikkel om artister som har slitt med lungene, en del jul, Pepparkakans dag, juleminner, verdens undergang, nytt dørskilt, nytt klokkespill i Domkirken og crispo risboller. Romjula kom med perledille og reklame for AjVe sin konsert på nyåret.

Og så kom jo Olgamor og Samlere av pepperkakeformer på Facebook i tillegg til AjVe.

Tusen takk for at dere følger meg her på bloggen, Facebook, Instagram, Google+ og Twitter.






Godt nyttår tel dåkker! Vi snakkes i 2013!

Ingen kommentarer: