onsdag 10. november 2010

Min første Give-Away...

En liten frøken og gutt, en bjelle og en kanin. Eller hare. Toget er desverre gått for toget ;)

Hei på deg!

Nå er det tid for å gi noe tilbake! Jeg har fått noen former fra bl.a. Formina, og derfor spør jeg:
Hvorfor i all verden skulle du være så heldig å få en form av meg :)?
Og hva slags form ville du ønsket deg av disse på bildet?

Som en bonus vil jeg gjerne vite om du er en samler som meg, i såfall ca. hvor mange former du har, og hvis du ikke samler, hva slags former har du fra før?

Mange spørsmål her, men det hadde jo vært morsomt å vite mer om dere som er inne og kikker på bloggen min. Kanskje vi er flere samlere i Nordland?

7 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Helu på du :)
Jeg er ingen sammler, men hivr meg selfølgelig med på give-away :)
Lillemann har masa i flere dager om ikke vi kan bake pepperkaker....
og igår kjøpte æ faktisk pepperkake deig på Prix:)
Så en dag...en vakker dag skal vi hive oss i bakinga:)
He,he,he, fikk lilemann til og komme og se hvilken form han kunne ha ønska seg om han fikk velle...svaret kom fort: TOG.
Han har leka tog i flere daga no..
til moras stoe fortvilelse..
Sæll om det e et damp lokomotiv han har vært, så har ha spronge fram og tilbake, fram og tilbake..
Æ legg bilde og link ut i loggen min :
Ha en fin dag Jorunn :)

Anonym sa...

Hei Jorunn, du har vel selvfølgelig vært og sett på Christiania glassmagasin, der har de giraff-former og alt mulig, ja æ har aldri sett på maken :-D Hilsen mæ (ho kor-Maria hvis du lure;)

Unknown sa...

Hei Lille!

Så arti at du læs bloggen og videreformidle. Koselig å lese situasjoner fra din verden også. Mamma og pappa kommer nedover i morgen, så da får jeg sikkert masse nytt heimifra. Ellers må du gjerne informere!

Ha en super dag :D

Hei Maria, så koselig å se deg også her! Var innom Ciro i fjor og kjøpte giraffen, det er visst den samme som Christiania har. Ellers må du ha tusen takk førr tipset, det e alltid arti med tips! Uansett om æ har kjøpestopp eller ikke ;)

Ha en fantastisk dag, så sees vi ikveld :)

Unknown sa...

Et tog er ankommet Ballangen. Ikke så ofte man kan si det! Hadde skyss, så da passet det veldig bra. Gratulerer Lille!

Nå håper jeg flere vil svare også :)

Lille`s hule sa...

Tuuuuuusen takk Jorunn :)
Va på "Line togstasjon" idag og henta toget :)
Å æ kan love dæ det va en som va fornøyd da æ kom heim me tog idag :))))))))))))))))))))
Tusen takk :)
Go`hælg klæm tel dæ :)

Unknown sa...

Vææææærsego, Lille. Kjekt med egen togstasjon i bygda. Det har vært brukt til mye rart oppgjennom tida :) Så bra han blei fornøyd. Hvis du går inn på formina.se kan du finne bl.a. togvogn. De har mye og billig :D

Gohelgklem tilbake :)

Unknown sa...

Lurer litt på ikke om dette kunne være gode adventskalendergave-tips? Iallefall til de som bor i Bodø og omegn, som slipper porto...

Har du en begrunnelse for hvorfor du vil ha, så er ingenting umulig!