mandag 4. oktober 2010

Filmmusikkfestivalen 2010

For første gang skal Filmmusikkfestivalen 2010 arrangeres. Dette blir i Bodø på Kulturhuset, og medvirkende blir Bodø Sinfonietta, Bodø Rythmgroup og koret Con Brio.

Der synger jeg :) Vet ikke ennå helt hva vi skal gjøre, notene var ikke kommet til sangøvelsen forrige torsdag. Gleder meg likevel. Så deilig å komme seg ut av huset og se folk og slippe tv-slaveriet :DDD

Vi har en forespørsel i denne forbindelsen: Con Brio trenger en bass til prosjekter i høst til konsert torsdag 28.oktober – del av Filmmusikkfestivalen 2010. Arrangement av Tore Johansen for Con Brio og Bodø Sinfonietta, med Elisabeth Kristensen Eide som dirigent.

Dette blir superarti og noe helt annet enn det vi holder på med ellers i koret. Gleder meg veldig, og håper jeg snart får stemmen min tilbake. Den er dypt savnet!

Ingen kommentarer: