tirsdag 20. november 2012

Ønskeliste: Whisky adventskalender

Øverst på ønskelista: Årets adventskalender

Hvis noen lurer på hva jeg ønsker meg til jul (eller helst litt før) så har jeg et hint her. 
Og hvis du lurer på hvor den kan kjøpes har jeg naturligvis lagt ved en link.

Holder på å planlegge Snuppis adventskalender, og den kommer på et innlegg senere, men den er nok ikke i nærheten av så kul som denne. Siste adventskalender fikk jeg for en g o o o d del år siden, men denne kan nok gjøre opp for år uten :)

Siden jeg ikke er storspiser av sjokolade (hverken kjip adventskalendersjokolade eller annen), ikke digger små bilder av søte dyreunger, minilego eller  masseprodusert ræl, er jo dette helt perfekt. 

24 smaksprøver på skotsk whisky... Får vann i munnen av bare tanken. 
Og glassene/flaskene kan helt sikkert gjenbrukes på et vis :DDD 



De har også en kalender for gin, om denne skulle være utsolgt...

2 kommentarer:

Helene sa...

Får man kjøpt denne på polet?

Unknown sa...

Trur de bare har den på nett :(