tirsdag 13. november 2012

Hverdagen min


Pepperkakeduft?
 Body Shop har kommet med en ny sesongduft nå i forbindelse med julen. Pepperkake. 
Som samler av pepperkakeformer er det jo klart jeg måtte ha den!
Ærlig talt er jeg jo litt overrasket over at jeg som har trehundre-og-noen ulike former ikke automatisk blir sponset når slike ting skjer...

Men det er jo ikke for sent ;)


Etterveksten til Cruella de Vil
Fikk en overraskelse her da jeg så meg i speilet og så at etterveksten hadde såvidt forskjellig farge. Hva i all verden kan det komme av? Hvordan ser det da ut inni hodet mitt? Blir litt nervøs av sånt... Skal man ta den helt ut og bleke ene siden hvit og farge den andre siden svart?


Hjerte av stein
Snuppi fant denne på vei hjem fra skolen. Vi er begge glad i å finne hjerteformer i hverdagen, 
så dette var morsomt. Jeg var snar til å ta bilder av denne da Snuppi sa hun skulle dekorere den og gi den bort i bursdagsgave. Synes de er best naturell.


AjVe-prosjekt
Som noen av dere vet prøver jeg å synge i AjVe, en vokalgruppe bestående av 
16 personer, menn og kvinner, inkludert dirigent.

Nå er vi på tur til Oslo i månedsskiftet for å holde julekonsert sammen med 
kammerkoret Con Spirito i Kampen kirke. 

I den forbindelse tenkte jeg å være litt kreativ for å fortelle, 
med små bokstaver, hvor jeg hører hjemme i verden :D

Vi får se hva det blir til slutt!



Ellers er det nå på tide å komme seg så smått ut i arbeid, har gått lenge hjemme og ventet på drømmejobben som ikke dukker opp, så da er det jo greit å ha noe å gjøre mens en venter.

Jada, jeg vet jeg har sagt tidligere at jeg ikke kommer til å begynne å jobbe før jeg finner 
en fornuftig jobb, men det er ingen som lyses ut som deltidsstilling 
og mine kontakter har ikke kunnet hjelpe, 
så da blir det sosial trening.

Uansett blir det spennende å komme seg ut av huset, treffe folk og få noe å henge fingrene i!

2 kommentarer:

oystgjo sa...

Ble nysgjerrig. Hva er en fornuftig jobb? For deg. mvh Øystein

Unknown sa...

Hei Øystein!
Hm... fornuftig jobb... men det er da innlysende?

Nei, hadde jeg visst det hadde jeg nok jobbet der nå. Vet jeg trenger en kreativ jobb med en god del tenking og filulering. Jeg trenger positive folk rundt meg og flexitid, klare rammer og mye frihet. Lønn hadde også vært kjekt.

Ellers har jeg ingen peiling på hva jeg vil :D