torsdag 27. september 2012

Lei av butte gulrøtter?

Norpro 5129 Easy Carrot Curler
Med en slik kan du få gulrota - og andre røtter - så spiss du ønsker! Tenk at det er mulig. Ingen flere butte grønnsaker. Det er bare utrolig. Tenk hvor lenge man har vært nødt til å leve med butte grønnsaker. For et liv!

Se en film om hvordan du bruker den

Du kan visstnok lage utrooolig fne roser med den, se fantastiske bilder på denne bloggen.



carrot sharpener

Spisseren finnes i utrolig mange utforminger. Jeg skjønner ikke hvor jeg har vært og hva jeg har gjort som har gått glipp av denne?


Jaja, da er det vel bare å bryte sammen og tilstå at jeg ønsker meg et verktøy som kan sette en spiss på grønnsakene. Til matpakker, middager, eller bare generelle imponeringsmuligheter i hverdagen?

Prisen? Rundt 50,- på nett og 100,- i butikk.


Er du på tur i butikken nå?


:D

2 kommentarer:

Lille`s hule sa...

Gikk inn og så på den filmen...og der blei æ settanes og trøkke mæ videre fra film til film...og se på alle grønnsak/frukt kunstverkan de laga :) Å matboksan dine e kunstverk de også :)
Ha ei flott helg.
Klæms

Unknown sa...

Ja, så det var utrolig mange kunstferdige tingelitanger der, ja. Mye å se på.

Tusen takk, synes fremdeles matboksan e arti å holde på med, men prøve å begrense mæ litt :D

Håpe helga har vært flotters, klæms og takk for koselig kommentar, Lille :D