fredag 3. januar 2014

Et ferdig prosjekt og to underveis...

Lue til voksen/barn strikket i alpakkagarn fra Sandnes og Flash fra Trysil.

Solgt :D

Lue i babyull påbegynt i november... Pinne nr. 3.
Første pinnesett knakk. Kanskje derfor motet sviktet?

Jeg strikker aldri gensere...

... men denne så overkommelig ut i rillestrikk.
Fant ut at jeg skulle strikke en liten hals midt på.
Begynte med forstykke og avslutter med bakstykke.
Blir morsomt å se om det blir bra.

En arm. Ble lei av bolen.
Første arm er nå ferdig.
Så kommer den største utfordringen:
Lag en til som er lik...!

Strikket i Alpa fra Trysilgarn på pinne 6. Str 12 år, så jeg har kanskje litt tid på meg?

 Påbegynt i romjula en gang.

1 kommentar:

Kystkvinnen sa...

For en nydelig blogg du har med masse idèer og inspirasjon. I tillegg driver du med korsang og greier. Det gjør jeg også, men i sangkoret Mix. Har sunget i Con Brio før, da Anna var dirigent der.