lørdag 13. juli 2013

Snuppi sin bolero av restegarn

Her her jeg fått slanket garnhaugen med mange fine rester.

Det heldige er at oppskriften er den samme som boleroen til meg, 
har bare brukt tynnere garn og pinner/krok og prøvd meg frem til en størrelse som passet.

Kanten foran og rundt nakken er heklet.

Ser ut til at sofan trenger støvsuging ;)

Medaljens bakside. Ikke nødvendigvis galt det!

Ullgarn i ulike merker og tykkelser er brukt her.
Sånn bortsett fra det sort/hvite som er syntetisk.
Men ganske kult!

I går kom jeg sålangt! Kjapt og enkelt å strikke denne, altså.

Denne oppskriften gikk usannsynlig lett å forstå. Til tider. Det er ikke alltid nødvendigvis slik.

Oppskriften hadde forandret seg litt fra jeg lagde boleroen til meg selv i forrige uke, for å si det slik ;)

Ingen kommentarer: