torsdag 20. juni 2013

Min favorittmatboks!

Duo matboks med to rom
Min favoritt! Fåes kjøpt hos going.

Som selger sier: Matboks med to rom
Dette er en kjekk liten matboks med to rom som er perfekt til frokosten i 
barnehagen/SFO eller til bilturen. Her får du plass til både brødskiver, frukt eller yoghurt. 
Du kan også selvsagt bruke denne matboksen til oppbevaring av pålegg eller lignende dersom 
du ikke ønsker å brukte den til matpakken. Her er det mange muligheter!

Matboksen har silikon i lokket som gjør at den er tett og kan trygt brukes til yoghurt og lignende. Matboks med to rom tåler oppvaskmaskin, fryser og mikrobølgeovn og er selvfølgelig 
fri for BPA og andre skadelige stoffer.

Utvendig mål: 12cm x 17cm x 6cm


Og tatt i betraktning at jeg ikke er sponset (mer enn med selve matboksen) er jeg 
utrolig fornøyd, og tenkte dette måtte deles. Dette er en boks jeg gjerne skulle hatt to av. 
Og sjekk prisen!

Jeg har brukt matboksen noen uker nå og den er lett, liten, tett og gjennomsiktig. 
Men rommer noe helt utrolig mye! Helt perfekt for vårt bruk og til andreklassingen. 
Det er ikke ofte jeg synes matbokser er noe spesielt, men denne har forbauset meg. 

Det eneste negative jeg kan finne er sporet på undersiden av boksen som fylles 
med vann i oppvaskmaskinen. Jeg glemmer det og det blir ofte vann på gulvet 
på kjøkkenet når jeg skal ta boksen ut av oppvaskmaskinen. 
Dette er jo fordi jeg har hukommelse 
som en gullfisk og er over gjennomsnittet klumsete, 
og mange vil nok si at dette er en veldig liten bagatell. Og det er det jo!


1 kommentar:

Fabelaktig sa...

er bare innom for å si hei og ønske deg en fin sommer!

Setter så umåtelig pris på alle de fine kommentarene du har lagt igjen hos meg. Jeg får dessverre ikke kommentert så ofte lenger, det er den tida vet du. Men jeg skal slutte å unnskylde meg, for nå skal jeg nyte tiden jeg har og oppdatere meg på dine sprell :)

Fiin søndagskveld!
klemklem
-Maia