torsdag 6. juni 2013

For spesielt interesserte?

Te med chili, ingefær, honning og sitron. Vi leker ikke kor ;)

Stoler er satt ut og det er klart for konsert

Pakke i posten i dag

Innholdet i pakken: Fineste boka fra Vega Forlag. 

I forrige innlegg, "Et vinnerbilde", fortalte jeg om boka jeg vant i en konkurranse på Instagram. Boka kommet i hus i dag og jeg er strålende fornøyd etter bare få sider. Ingrid Bjørnov skriver lettforståelig og morsomt og jeg leser, ler og synger meg gjennom sidene. Vil absolutt anbefale boka for de som liker å synge og for de som liker å le.

Jeg synger i ei vokalgruppe nå som har det meste av sjangre på repertoaret, og er med i et prosjektkor i litt gospelstil som avsluttes med en korkamp i slutten av juni. Fra høsten av har jeg meldt meg på et annet prosjektkor som går på syttitallet og hippietiden. 

Så utrolig morsomt og givende å synge forskjellige stilarter og lære seg ulike sangstiler. Har lært mer de siste par-tre månedene enn på flere år i kor. Fra å ha mumlet og gjemt meg i store kor, har jeg på de siste konsertene fått prøvd meg såvidt på små soloer. Og det må jeg si - solo er mer morsomt en cola!

via

Ingen kommentarer: