torsdag 16. mai 2013

17. mai og stryking av bunadsskjorte

Hurra førr 17. mai! 
Har kun lagt en del som jeg har slått en knute på. Enkelt og kjapt, Og søt :D

Et ikke helt ukjent bilde på netthinna i denne tiden.

Bunadsskjorte. Denne er heldigvis i bomull, så den er jo enkel å stryke.
Men den jeg har, i stiv, gammeldags lin.... Noe for spesielt interesserte! 
Det jeg stryker - bortsett fra navnelapper til Snuppis klær, er bunadsskjortene 
til Snuppi og meg. Så ha jeg et helt år å grue seg til neste gang :D

Min strategi er: Spray på litt vann, la virke, pust med magen og - ikke minst - ta deg goood tid!


Og år blir bunaden brukt dobbelt så mye idet vanlige siden vi er så heldige å bli invitert i en konfirmasjon! Så da ha Snuppi fått sine første bunadssko. Det er stort!


Og de burde jo absolutt ha litt peiling eller noen år i "gamet"




Ingen kommentarer: