mandag 29. april 2013

Herlige helga



Blir lite blogging for tiden, har vært opptatt med pugging, synging og lesing 
og ser ikke helt for meg at det er noe folk flest ønsker å lese om :D

Men Vokalensemble AjVe, mitt primærkor, har hatt seminar i helga og vi har alle 
hatt individuelle sangtimer og fått delta i Masterclass, og vi er strålende fornøyd. 
Det er så flott å møte positive, proffe folk som tar sang og opplæring på alvor. 
Alle fikk egne opplegg for å utvikle seg videre og det var store, 
slitne smil som forlot kurslokalet søndag ettermiddag!

Bilde: Mer info om Maria Berglund på http://mariaberglund.com/korpedagogen
Fantastisk dame og en entusiastisk og utrolig flink pedagog
Siden jeg har avslørt at jeg er med i et annet kor også kan jeg såvidt nevne at det er er 
heeelt annet reportoar, det er dannet i forbindelse med en konkurranse 
og vi er (foreløpig) seks stykker fra AjVe med i det nye prosjektkoret. 
Så mye mer enn det vil jeg ikke si akkurat nå, men følg med, det kommer mer etterhvert :D
Når dette prosjektet er ferdig ved skoleslutt blir det muligens et nytt prosjektkor ifra høsten. Herlig!

Ingen kommentarer: