tirsdag 5. februar 2013

Tips til matboksen og kontraster på bloggen


Tørkede bær, rosiner og nøtter, tørkede tranebær og gojibær, ristede kjerner, mere rosiner og litt müsli.
Boksen er en teboks fra Claes Ohlson.

Synes det er så kjekt å ha et lite utvalg å stappe i matpakken når man får 
ånden over seg til å prøve å gjøre litt utav matpakken. 
Noe fra denne boksen kan lett freshe opp skiva med salami eller brunost. 
Det er ikke alltid jeg har tid eller lyst til å lage kreative matpakker, 
men siden mor for tiden er i jobb er det dobbelt så mye matpakker som vanlig, 
så da vil kanskje inspirasjonen ramle nedover meg igjen.



Sáme kulturvahkko (Samisk Kulturuke)

Tenkte å bare legge ved dette bildet siden det denne uka er Sáme kulturvahkko i Bådåddjo. Samisk kulturuke i Bodø er jo en fin anledning til å vise hvordan det kan se ut når Bodøs Byvåpen og det samiske flagget flettes sammen...

Vurderes solgt.


Synes det ble fint, jeg.



Så da melder jeg meg på en utfordring til :D NIB denne gang.






2 kommentarer:

NydeligFlott - Julie sa...

Artig perlet! og flott revemaske!
Lykke til med utfordringen!
Håper du får en NydeligFlott onsdag!
Klem fra Julie :-)

Unknown sa...

Tusen takk, Julie!

Takk for koselige ord fra deg.

Klem fra Jorunn