mandag 18. februar 2013

Mammutsalg, gave fra gubben og oldemorsruter

Gubben fant denne boka på Mammutsalg i dag og to prøvelapper er allerede produsert!

Heldige meg som har den kjekke mannen som har vært og funnet bok til den 
- for tiden - 
heklegale fruen! 

Herlig. 

Boka er ment for begynnere eller de som ikke har heklet på en stund (som meg!) og gir endel inspirasjon - kjekt når en skal videre og lete mer utfordrende oppskrifter. 

Liker boka fordi den gir tips til videre forskning i oppskriftenes verden!

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Kanskje noe for meg, har ikke heklet siden jeg var 8 - begynner å bli noen år siden da - hoho!

Heldige deg som har så snill mann :)

takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

Klem fra
-Maia