lørdag 29. desember 2012

Olgamors pågående perledille

Sløyfe og "lommetørkle opp av lomma"

Sløyfe, hufselufs og hjertesmerte
AjVe-grønt pynt i produksjon. Ideen er hentet herfra. Hva det vil bli brukt til, om det vil bli brukt og hvem som isåfall skal bruke det er jo en helt annen sak. 

Kjekt å ha noe å gjøre. Ser av Instagram at det perles over en lav sko, 
så da ble jeg inspirert til å hive meg rundt og perle litt. Alt må prøves! 

Til slutt blir det heeelt sikkert til noe som kan brukes til noe. Tror jeg. Helt sikkert!

Kjekt med medisin som girer en opp. 
Heftig mye energi og kjempesliten på en gang. 
Ikke verst :D Gleder meg til sommeren!


:D

1 kommentar:

Fabelaktig sa...

Sånt pyssel er rett og slett terapi :)

Jeg må takke deg for alle fine kommentarer du har lagt igjen hos meg i år, du er herlig! Ønsker deg ett riktig godt nyttår! Skal bli koselig å følge deg i året som kommer også :)

Stor klem
-Maia