tirsdag 25. desember 2012

Juleminner 2012



Lille julaften fant jeg ut at to av kjolene mine, som har hengt i skapet noen år, kunne syes om til en.
Så da brukte jeg noen timer på søm. Kjolen ble brukt på julaften.

Snuppi synes nissen burde få noe igjen for å komme den lange veien  med gaver til oss,
så han fikk brev, melk og julebrød. Av fineste prinsesse-service så klart!

Siden jeg er på Instagram ser jeg jo at man må legge ut bilde av treet. Så det har jeg gjort!
Snasent pyntet av Snuppi på 7 og en venninne på 9. Sjarm!

Julaften hadde vi - tradisjonen tro - lammelår til middag.
Så etter endt sangoppdrag med AjVe kom jeg hjem til ferdig middag. Luksus!

En av de mest kreative gavene jeg fikk var en whisky-holder. 

Kan jo ikke la sjansen gå fra meg - konsert med AjVe 6. januar i Rønvik kirke kl. 17.00 :)
Blir nok heeelt fantastisk - så er du i Bodø - stikk innom :D

Ingen kommentarer: