søndag 30. september 2012

Yup - er hekta på Wordfeud

Bilde lånt fra Scanpix
Bedre sent enn aldri, sier noen. Jeg hadde ikke lyst til å starte opp med dette spillet fordi jeg var redd for å bli hekta. Derfor sto jeg imot i ganske mange måneder mens jeg avventa situasjonen.

Men så ramla jeg plutselig borti spillet hos en venn - og da var det gjort.

Så nå har jeg snart spilt i etpar uker og synes det er veldig morsomt. Har alltid likt ord, så lenge jeg slipper å skrive lange avhandlinger. Kryssord er også spennende i perioder.

Og siden mine diller fort går over, satser jeg på at denne også gjør det. Men imens skal jeg kose meg og bli flinkere på ord og det å ikke irritere meg over ordlista. For det er jo endel ord som ikke er i ordlista - samtidig som jeg stadig finner ord i spillet som jeg aldri har hørt før. Merker at jeg blir flinkere for hvert spill, men det er fremdeles maaange som gruser meg. Og det er jo egentlig gøy - så lenge de tar en omkamp så jeg får forsøke å gruse tilbake!

Så er du en av de som har lastet ned spillet og fremdeles synes det er gøy, gi meg et vink her..

Håper alle har hatt en fantastisk helg, og god høstferie til alle "søringer" som trenger en hel uke, her i nord er det så kaldt at vi bare hæres å ha to dager høstferie! De to dagene tar vi nærmere midten av måneden.


Takk for titten :D

Ingen kommentarer: