tirsdag 22. mai 2012

Matboks-samling v3

Stakkars halvspiste brødskiver :) Utstikkerne er faktisk sånn. Hehe, digger de. Salami og kyllingpålegg.

Druer trengs også til halvspiste menn. Viktig kost-tilskudd :)

Der hadde hun funnet ulike tomater i en boks, god knall for snuppa. Hel sylteagurk er blitt den nye favoritten! Brødskiver med skinke.


Slangeagurk stukket ut som bamser har angrepet en sylteagurk som stod i ledtog med en gul bamse. Eller er det en ape? Gulrøttene har fått hjelp av en turkis hund og en grønn katt, mens brødskivene må klare seg selv!


En lilla bamseform har fått en sylteagurk, en rød pepperkake-silikon-form byr på sukkererter og den turkise formen inneholder to små tomater.




Til slutt stilte katta og apa seg på barrikadene for å redde eplebåtene fra å drukne i brødskiver? Nei, nå var visst ikke kreativiteten på topp :)

Alltid kjekt med nye duppedingser for å få opp motivasjonen og kreativiteten. Silikonformer i utvalg, grønnsaksutstikkere x 4 og miniutstikkere i plast. I tillegg kom utstikkerne med pinsett og nål, kan komme godt med! Hjertet er en frysepose til nedkjøling av f.eks. yoghurt i matpakkene. Kjekt å ha?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! Blir utrolig inspirert av matpakkene dine , nesten så jeg gleder meg til ferien er over og matpakkene igjen skal lages!
Hvor har du kjøpt utstikkere og matboksene?
-firebarnsmor-

Unknown sa...

Hei firebarnsmor! Tusen takk for positiv kommentar og motivasjon til å fortsette. Dette er gøy! Utstikkerne og matboksene er kjøpt ulike steder. Utstikkerne og utstyret på bildet i denne posten er fra http://casabento.com/shop/en/, de har jeg bestilt fra to ganger og de er kjappe og ganske billige.

Ellers må du bare spørre meg om de ulike utstikkerne og boksene, de fleste finner jeg ut av :)

Unknown sa...

Ja, da mener jeg altså utstikkerne på det nederste bildet, de er fra CasaBento. De andre utstikkerne fra de andre bildene i posten er fra ulike steder.

Uansett - bare spør :D