fredag 14. oktober 2011

Sponsing til korøvelse

Øverst og nederst, med rosa glasur, er amerikanske cupcakes fra Magnolia Bakery, så fikk vi Luxus risboller, minimakroner i ulike farger, doughnuts med og uten sjokoladetrekk samt cookies med sjokolade.

Som et slags samarbeid mellom Bodø Bakeri og Olgamors finurligheter har jeg fått med disse på kveldens korøvelse. Det var min tur å ta med kake på øvelsen denne gang, og da jeg ikke er konditor - selv om kjekke mannen min er - fikk jeg ordnet det slik at koret fikk smake noen av de nye produktene som er til utprøving på menyen til bakeriet.

Det vil si - cookiesene har vært på menyen en stund, men de andre tingene er til vurdering.

Da vil jeg bare si tusen takk til de flinke kondtorene på Bodø Bakeri samt deres snille sjef Bjarne fra alle medlemmene i Con Brio. Tilbakemeldingene var at jeg gjerne måtte ta med kake hver gang - det var helt i orden :D

Og så vil jeg bare oppfordre alle til å sjekke ut bakeriet, de har utsalg på Rønvikleira (i samme bygg som Biltema) samt i Glasshuset ved inngang fra Sjøgata.

Ingen kommentarer: