søndag 5. desember 2010

Dagens tanker

I dag har jeg fått sovet lenge og er ganske uthvilt for en gangs skyld. Det er utrolig deilig! Har stort sett slækka etter oppståinga også, men har fått oppdatert meg litt på blogger jeg følger, mailer og fb. Dermed tenkte jeg å blogge om det :) Lurt?


Bilde fra Nrk Nett-tv

Denne linken fører deg til Nrks nett-tv og filmen "Rock'n Roll Wolf". Går på tv rundt jul og nyttårstider i år også, og er tilgjengelig på linken over til 27.09.2016. Kjekt om du ikke klarer å vente til lille julaften.
Koseligskummel musical for hele familien.




...
Bilde fra an.no
Var på konsert i går med Halvdan Sivertsen sammen med Mona. Det var en utrolig bra konsert, han har ennå teken, sangene er bra med meningsfylte tekster og han er morsommere enn en de fleste. Lokalavisa har gjort en liten notis på denne. Antar de var på første forestilligen, ekstraforestillingen som ble til da de to opprinnelige forestillingene ble utsolgt, siden artikkelen er tilgjengelig allerede.
De fikk ikke med seg henne som satt på siden av meg og trampet takten så hele raden ristet, kunne alle tekstene og sang med. På sitt eget vis.


Gubben har mekka middagen i dag, den er nå oppspist og vi skal på koselig førjulsettermiddagskaffe. Det gledes!

Har du planer for førjula eller noe du vil dele? Bruk gjerne kommentarfeltet. Da blir jeg glad i hjertet mitt :)

Klem




Ingen kommentarer: